Sjuklingen

Är hemma idag med feber, ont i halsen och huvudet och näsan rinner. Det värsta är ont i halsen, det är såå jobbigt!! Står inte ut och strepsilen funkar inte, har ingen mjölk så kan inte göra varmchoklad heller. 
Jag blir jämt sjuk på hösten och förkylningen håller i sig tills våren kommer ungefär. Gillar inte denna tiden på året!
 
Sitter just nu och kollar på "Överleva" det är ett program där tre olika personer berättar om händelser där dom nästan dött men på något sätt överlevt. Det kan vara allt från flygolyckor till mördare. Väldigt spännande att se p faktiskt.
Det är fint väder ute, dock kommer ju inte jag få njuta utav det, skit alltså, just nu ska det bli fint väder, då jag är sjuk.
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Krya fort nu så att du är tbx på måndag1 :)<3

2012-09-28 @ 16:21:00

Postat av: L

och dte var från mig ;)

2012-09-28 @ 16:21:13

Postat av: R

L: Tack så mycket. Jag gör allt jag kan för att bli friskt tills på måndag. :)<3

2012-09-28 @ 18:28:45


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0