Som förr.



Är det bara jag eller saknar ni också våran höga uppdaterings nivå som vi hade förr, alltså det första bloggåret? Jag tyckte det var så himla kul att gå in och kolla om det hade blivit någon uppdatering på bloggen, vilket det väldigt ofta var. Om det inte hade blivit någon daglig uppdatring blev jag nästan chockad. Jag själv tyckte också det var kul att uppdatera dagligen fast förmodligen kände jag att det var mer som ett tvång än vad jag gör nu. Men endå, jag har endå inte den "blogg kännslan" som fanns för två årsedan. nu känns det som att jag uppdaterar när jag har tråkigt, känner att jag måste eller när jag värkligen har fina bilder att visa. Det är klart att jag tycker att det är kul att uppdatera också men som sagt, inte på samma sätt som för två årsedan.
Har vi tappat kännslan? Haha, jag kan så klart inte svara åt R men jag har i alla fall det. ENDÅ vill jag absolut inte ta bort bloggen, den har blivit en del av vardagen. Men nu mera glömmer jag nästan alltid av att kolla bloggen om det har kommit något nytt blogginlägg. Varför det har blivit så är för att vi helt enkelt inte uppdaterar lika flitigt. Tråkigt, men sant :(
Och kommentarerna, vart har dom tagit vägen?

/ L i n a




Kommentarer

Postat av: R

Det är klart det inte är samma tempo som för två årsedan. Då var ju bloggen någonting nytt. Nu är man så van att ha den och känner inte det dära tvånget att uppdatera. Och kommentarerna dog väl ut någongång förra året.^^

2012-09-16 @ 09:58:56


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0