Vilse i skog och mark

Vi hade orgentering på idrotten idag. Det gick mindre bra kan jag ju säga. Gick själv, gick vilse det första jag gjorde typ. Det gick dock folk eller en klass i skogen och letade märken eller vad fasen dom nu gjorde. Men jag fick lite smått panik, tappade bort mig på kartan. Så jag gick runt lite och bestämde mig att helt enkelt gå neråt. Jag kunde ju inte komma bort så mycket liksom. Jag hittade dock kontrollen, så det var ju bra.^^ Sen skulle jag göra en till men jag gav dock upp eftersom jag inte hittade den och kl var mycket. Sen har jag inte gjort någonting när jag kommit hem. Bara glott på tv:n och lite data. Använder den stora datan nu, den är sååå seg. Men det går.^^
Kort dag imorgon. Wiho! Alltid lika skönt att få komma hem innan 1. ;) Man hinner göra så mycket då. Eller ja, om man nu har någonting att göra så att säga. ^^
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0