1 april

Först april idag, någon som försökt lura någon? L försökte med mig imorse, dock lyckades hon inte så bra.^^
 
Idag har jag fixat stallet, gått på en promenad och fotat lite. Sedan så har jag även plockat ner min gamla säng och satt in min nya. Okej, pappa gjorde la det mesta. Vi har även kommit på att vi inte får upp någonting större än 120 upp på anra vånging, det var precis att vi fick upp sängarna!
 
Imorgon så ska jag gå upp tidigt för att ta bussen in till stan för att ha en körlektion, woho -_-
Annat än det imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Rida kanske, slappa^^ Nej vänta, jag ska göra min engelska uppgift. Så att jag blir klar med den nu så slipper jag tänka mer på den. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0