April april!



Haha så fort jag äntligen får mina smaklökar tillbaka så bara jag dyker ner i mitt påskägg, bokstavligt tarlar. Jag vet aldrig när dom försvinner igen och då är det helt meningslöst att äta godis som man inte känner någon smak på. (det skulle i så fall va att man äter upp alla äckliga godisar så att man blir av med dom;) ) 

I dag har jag inte gjort så mycket, jag borde göra en massa men orkar inte. Mitt stökiga rum som jag hade tänkt städa före påsk är fortfarandeinte städat haha. Innan lovet är slut då ska det vara städat, det måste vara städat haha. 
I dag har jag faktist övningskört lite och tycker att det gick ganske bra. Jag gör småmissar i bland men jag känner mig i alla fall tryggare i körningen. Fast jag måste erkänna i försig att jag fick 3kärringstopp. (och nu tänker ni fy vad kass;) ) Två av dom när jag bara hade 10 m kvar att köra haha. Aja, men jag börjar bli bättre i alla fall om man nu brtser från alal stopp i dag och det är ju nästan rätt riktning i alla fall  ;) Sedan har jag som sagt inte gjort så mycket mer. 
I går hade jag tänkt kolla på sagan om ringen men då ville mama plötsligt visa en film från 80-talet som hette något om gudar. Det var typ 80-tals humor och lite rolig var den kankse men jag var lite sur så jag kunde inte skratta åt den. Först trodde jag att den var ett riktigt skämt och fick ett första intryck att det var någon slagt dokumentär film... Kanske jag kan se den filmen jag ville se igår i dag i stället ;) 

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Låter som en skön slapp dag;) Det är bra att körningen blir bättre.:)

2013-04-01 @ 20:07:12

Postat av: L

Haha ja den var ganska slapp ;)

Haha ja det är väll tur det men som sagt så blev det onödiga stopp igår ^^

2013-04-02 @ 14:48:43


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0