Bara 6 dagar kvar!




Alltså O-M-G jag fattar ingenting. Det är bara 6 dagar kvar på praktiken. Nyss var det 24 dagar som kändes som en evighet. Haha jag fattar ingenting... hur har tiden lyckats gå så snabbt? I morgon ska vi åka till ridhuset efter skolan för att ta igen "missad dag" eftersom att vi är lediga på sista onsdagen. Egentligen blir jag stressad över att inte kunna plugga sista dagen innan provet men jag får ta och plugga en massa på våran håltimma i stället. 

I går hade vi våran förbannade kurs. Jag ska inte säga att vi gjorde det bra... men jag var inte nervös och bara en sån sak känner jag mig nöjd över^^ Jag önskar värkligen att jag hade lätt att prata men det har jag inte. Hoppas att det blir bättre genom åren ;) 

Nu ska jag se sista avsnittet av mästerkockarna. Jag tror att Jenny vinner men jag hejar inte direkt på någon. Båda får järna vinna ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0