Bara fyra dagar kvar på praktiken omg!


Syrran har tagit den översta bilden på Virre, jätte fin :)

Ååååå vad skönt väder det är i dag! I morses var det väldigt dimigt men endå ganska skönt. Jag gick/sprang med Elin när hon red Otto och det var väldigt dimigt men jag tycker att det är lite mysigt med dimma;) Anledningen till att jag själv inte red var för att jag tyckte att Trollan kändes konstig i Söndags. Jag kan inte sätta fingret på vad det var men för säkerhetens skull ska hon få vila några dagar. Jag tänkte att det är lika bra när jag endå måste plugga nu till Torsdagens Sv prov ;) 

Jag har bara fyra dagar kvar på praktiken och efter den här dagen är det bara 3 dagar. Jag har sagt det förr en jag säger det igen, tiden går så sjukt fort!! Jag kommer nog att sakna praktik platsen en del men endå ska det bli skönt när den är klar och man får komma tillbaks till samma rutiner igen;) OMG jag kom just på.... efter praktiken är det bara 5 veckor kvar till sommarlov. VA? o jösses..... ^^

Nu ska jag fortsätta att kolla igenom datorn hehe...

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0