Bilder från gårdagen



Haha jag försökte faktist lägga upp så få bilder som möjligt men jag kunde inte ta bort fler så här får ni en hel drös med hästbilder, hoppas att det är ok ^^ Jag måste säga att jag är väldigt förvånad att det är så många ryttare från egypten som är med. Det är ganska ovanligt men kul!

Ååå i dag är jag så glad och vet ni varför? jag klarade mitt SV PROOOOV! Allså jag fattar inte hur det gick till... när läraren började prata om att man kommer få F som slutbetyg om man inte har klarat det här provet fick jag nästan panik. Det blev inte heller bättre när hon sa att det endast var 3st i klassen som hade klarat sig, jag trodde värkligen att jag var körd. Men icke! Jag, Elin och Rebecka klarade oss haha! WOHO!! Vi hade dåligt samvete för att vi inte hade pluggat men det gick ju vägen endå! (med nöd och näppe) 

Sedan fick vi vara med Rebecka när hon hade körlektion eftersom att jag och elin inte hade någon att göra. Rebecka sa att hon var en naturbegåvning och det måste jag hålla med om. Det gick jätte bra, riktigt imponerad :D Nu blir jag ännu mer sugen på att börja med körkortet fast samtidigt inte. Det värkar vara så mycket jobb med plugg och körning fast å andra sidan är det värt det när man väl har körkortet i hand :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0