"dropp" bilderna




Hahah jag erkänner att jag failade totalt med dropp-bilderna som jag fotade i går efter mitt blogginlägg. Det var kasst ljus så jag såg knappt vart fokusen hamnade sedan hade jag inget bra utrymme eftersom att mamma stod och lagade mat samtidigt. Det här blev den bästa bilden av alla och det är inte ens en droppe haha! Jag måste erkänna att jag gillar färgerna i för sig. Jag tog två burklock i olika färger av ren slump egentligen. Bätte lycka nästa gång;)

I dag vaknade jag runt 8 och gick upp för att äta frukost. Sedan tog jag på mig ridkläder men när jag gick ut blåste det STORM och det regnade/duggade så jag struntade faktist i att rida. Jag red med när mamma ut och gick igår och då var det lika stormigt och regnigt som i dag och jag kan säga att till och med Trollan fjompande sig en massa. Kanske jag rider senare, får se. 
Annars har jag bara städat i dag. Det är värkligen så mycket roligare att städa till hög musik som man kan sjunga med i. Man blir typ piggare och mer motiverad till att städa då. Själva städningen tog knappt en timma så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Någon som har förslag? 

/ L i n a
 

Kommentarer

Postat av: R

Att ha hög musik på när man städar är ett måste! ;):) du får väl ta lite kort vettja, det tänkte jag att jag skulle göra nu iallafall. :);)

2013-04-19 @ 15:28:10

Postat av: L

Ja herregud annars går det inte att städa ;)

2013-04-19 @ 20:39:16


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0