En anorlunda dag i Ullared

Här kommer bilder på de saker som jag köpte i Ullared:

Ett isadora nagelack och ett som inehåller massa kulor som man ska lägga på naglarna. Jag har provan nagelacket nu och jag tycker att det blev väldigt bra :)

Bikini, den är mycket ljusare i värkligheten. Kass bild men jag kan inte fota kläder ^^

Rid tröja

En lite finare Tröja. Försökte att fota hela den men det syntes knappt vad det var så här är nederdelen i alla fall. Provade den snabbt i afären och den var väldigt skön ^^

Ljust puder. Mina fondations är så mörka på mig (har inte hittat någon som passar än) Hoppas jag kan ta lite puder över fondationen så att det blir en ljusare färg


Smink penslar! 
Okej det här är en rolig sak. Det är nämligen häst godis som dom ska slicka på. Vi har sett videos på hästar som har varit helt tokiga i det här godiset så vi ville testa det på våra hästar. Elin gick ut innan och kollade och hon sa att dom också var helt tokiga i det. Det luktar och smakar som lakrits :S

Lite nödvändigheter^^

Bästa köpet! Haha jag var nervös när jag tog den, äntligen ^^

Inte för att jag behöver godis...... men jag kunde inte låta bli O_o

Okej allt det här gick på lite mer än vad jag hade tänkt handla för.... men jag är nöjd med mina köp. Det går knaoot att hålla sig när man är där inne^^ 

Precis innan vi skulle åka i väg ringer pappa och säger att Kungen och Drottningen skulle komma dit i dag. Visst visst tänkte vi. Men haha jo, de kom faktist! De spärade av en gång mitt i afären så att Kungen och Drottningen kunde gå där tsm med en massa säkerhetsvakter. De gick förbi på några sek men endå. Jag har sett kungen och drottningen i Ullared! :O Hahah.. oväntat men kul ^^ Sedan får jag inte glömma att berätta att vi såg Olla-conny, Morgan och Boris.Morgan och Olla-Conny stod precis bakom oss när vi väntade på att kunged och Silvia skulle anlända. Sedan kom Boris precis framför kungaparet. Cooooolt. 

Haha bästa trippen till Ullared var nog idag^^ 

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: L

Okej jag måste ursäkta mig för alla stav- och slarv fel. Nästa gång ska jag vara mer noga :)

2013-04-04 @ 18:10:24


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0