En dag kvar

Endast en dag kvar på praktiken. Det kommer vara svårt att lämna alla dom underbara barnen. Dom är så härliga och får en alltid att skratta.^^ Kommer verkligen sakna dom. Plus att jag inte vill gå tillbaka till dom vanliga skoldagarna igen. Det är dock ungefär bara 5 ½  vecka kvar till sommarlovet! Vilket känns väldigt skönt. :)
Det blåser som bara den ute nu, hela mitt rum gungar känns det som. Får hoppas på bättre väder imorgon. :)
 
Är för tillfället helt såld på serien "Game of thrones", den är så bra! Det var tur att jag valde att börja se på den istället för på "New girl". Det stod nämligen mellan dom två när jag skulle välja en ny serie att följa. ;)
 
I helgen har jag varit ute mycket. Kan ju inte sitta inne när det är så underbart väder ute. Både i lördags och i söndags så var det helt underbart väder. Kunde gå omkring i endast tjocktröja vilket är väldigt skönt. Ser många vårtecken ute nu, så som tussilago, vitsippor, snödroppar och citronfjärillar. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Jag får väll börja kolla på serien igen om den nu är så bra :) Vilken sida kollar du på?

2013-04-24 @ 21:50:48


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0