Ett måste!!

Ni mååååste se "Perks of being a wallflower" gud den var så bra!! Älskade den! Måste köpa den så att den kan få stå på min nya hylla över tv:n och se fin ut.^^
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag vaknade hyfsat tidigt, kl halv nio. Endå gick jag och la mig vid 2 på natten. Imorgon ska jag upp innan tio, för att göra mamma sällskap då hon ska skjutsa min lillasyster till en kompis.
 
Det är så mycket som jag vill ha nu. Jag vill ha läppstift i massa olika färger, massa filmer som jag kan ha på min hylla, mer cd-skivor, ny tapet, soffa m.m. Bara så att ni vet.^^
 
Denna veckan som kommer så är vi lediga på fredag! Gött, bara en dag i skolan. Dock måste jag komma på en aktivitet till praktiken kom jag på nu. Skit också. Får väl tänka ut någonting imorgon.
Vi har även svenskaprov på torsdag. Måste även in till stan kl 10 för körlektion för att sedan vara i stan tills skolan börjar halv ett...det är nämligen ingen idé att åka hem eftersom mamma jobbar och jag har då ingen skjuts. Hon jobbar jämt då jag har sovmorgon.^^ Hon prickar nog in dom dagarna med mening.^^
 
Det är så skönt att ha eget rum nu, jag behöver inte städa lika mycket och om jag har städat så är det ingen annan som kommer in och stökar till det.^^ Jag har mer och mer börjat att få mitt rum så som jag vill ha det. Tänkte jag skulle visa er lite utav vad som finns i mitt rum. :)
Boken heter "samlade dikter" och är tryckt 1928, väldigt fin. :)
 
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Okej nu gjorde du mig gladare, hade inte en tanke på att vi är lediga den här fredagen wohooo!
Köp filmen, sen lånar du ut den till oss, ok?^^

2013-04-14 @ 13:32:19

Postat av: R

Varse!^^ haha ja det får ni allt göra:);)

2013-04-14 @ 18:23:45


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0