Härlig söndag!




Typiska vårtecken som jag har sett hitils är tussilago, myror, citronfjärilar och några bin. Det är ju värkligen vårtecken om någon? ( vårvärmen räknas inte här) Det är så otroligt härlit! I dag har det varit väldigt varmt, jag har bara haft en långärmad tröja på mig i dag och bara det var för varmt. 
Oj vad effektiv den här dagen har varit, inte stressig men endå har man hållt igång hela dagen. Jag har vaknat tidigt, ridit, motionerat, staplat ved, hämtat mitt data bord, tagit ut min fula soffa och satt dit datbordet + slängt upp 6tavlor på väggen så nu är rummet lite mer personligt och trivssamt;) Det enda som jag stör mig lite på är att databordet tar så lite plats så halva platsen som soffan tog upp är nu tom men jag vill fylla den platsen med någon som jag inte vet vad...^^ Sedan vill jag ha in lite grönt i rummet för att ge det lite liv. En enkelt vanlig växt som är grön (eller varför inte röd^^) 

Btw, jag är extreeeemt shoppingsugen! 

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0