Körlektion och shopping

Idag har jag haft körlektion. Den gick helt okej faktiskt, lite små fel och kärringstopp, men vad ska man göra.^^
Hann även med lite shopping. Köpte mig en röd tröja, ett rosa läppstift (har velat ha ett rosa läppstift länge nu) och en ring. Känns skönt att ha lite nya saker, särklit en ny tröja, är i behov av nya kläder! (som alltid typ) ^^
 
Imorgon ska jag upp vid 7 för att ta en buss in till stan halv tio för att ha en körlektion till. Får smått ångest över att behöva åka in till stan. Vill inte behöva göra någonting på lovet ju. Men nedå, aja det är väl bra att få köra mer tätt. Annars glömmer man av vad man lärt sig typ.^^
Det är dock ganska så långt innan jag har en till lektion. Försökt att boka in så många jag kunnat, men det finns inga mer blad att skriva in sig på, så jag får vänta. :)
 
Ska nog kolla på film nu, eller ska man sova? Åh, jag vet inte, eller jo, en film blir det!^^
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0