Måndag 22 April




Hej! I dag har jag gjort näst sista praktikdagen! Dagen har gått väldigt snabbt även om den har varit väldigt enformig. Jag och elin har ryckt hästarnas manar och hjälpt till på några lektioner, det är det enda haha. Alltså jag fattar inte hur tiden kan gå så fort? Jag vill ha praktik fram till sommarlovet men tyvärr så är det vanlig skoldag nästa vecka :( Haha ^^

Är det någon som har missat att Justin Bieber är i STHLM nu förresten? (om ni har det kan man ju fråga sig vart ni har hållit hus de senaste dagarna) Det tjatas om det öööverallt! Facebook, twitter, bloggar, tv, tidningar... Alla ska dit värkar det som och jag vill också det! Kanske inte just till Justin Bieber men jag vill också gå på en stor konsert. Jag kan värkligen tänka mig deras lycka över att få se deras stora idol, hur galet glad man känner sig, som att man vill skrika över hela universum och hoppa runt som en idiot tills benen faller av. typ. Ååååå vad avundsjuk jag är! (Hoppas att 1D kommer hit nästa år!) 
Tur att vi ska till scandinvium på Onsdag, det är en stoor tröst! Det tråkiga är att vi brukar vara där på fredagar och då brukar det alltid vara halvkasst program över dagen. I år hade vi inget annat val att åka på onsdag eftersom att pappa fyller år samma helg och det är klart som skjutton att ALLT roligt ska vara på fredagen då! Massa bloggare ska vara där och ha bloggträffar och det ska vara massor av andra roligheter. Jag säger inte att onsdagens program är dåligt men Fredagen är mycket bättre ;) Haha var inte oroliga, jag ska ta massa bilder:D 

Okej... jag hade inget vettigt att säga. som vanligt ^^ 

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Sanna

Fin fina bilder :D

2013-04-29 @ 19:56:18
URL: http://sannassida.blogg.se

Postat av: L

TACK! :D

2013-05-04 @ 16:55:36


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0