Måste berätta om dagen:)


Jag och min familj är förmodligen dom enda som tycker att våra hundar är söta med dessa miner hahaha. Åå vad skulle jag göra utan dom. Dom får mig alltid på bra humör, dom är alltid glada när man kommer. Oavsett vad andra tycker är det dom bästa hundarna som finns! :)


Jag måste värkligen berätta om i dag för det var så kul! Som jag sa igår skulle vi rida islandshästar i dag för första gången. Det var värkligen helt annorlunda mot vad jag är van vid. ALLT är anorlunda, Grimmorna, tränsen,betten,stigläderna,stibyglarna,sadeln, ridstilen. Ja det var värkligen något helt nytt. Mamma hade med sig verona och vi red med Thelmas "ägare". Det var värkligen super kul. Vi fick prova på att tölta och det var väldigt roligt. Till skillnad från hur man skumpar i vanlig trav satt man nästan blick stilal i sadel hur snabbt det än gick. Jag hoppas att vi får göra om det någon dag när vägarna är helt isfria :)

Sedan har vi ju haft våran praktik i dag och det var roligt att komma tillbaka, faktist. Förlåt att jag tjatar men i morgon är det den fasansfulla kursen som kommer gå åt skogen. Egentligen skulle jag villja plugga i morgon men det kommer jag förmodligen inte hinna. Ok... jag kam plugga nu i stället för att sitta här men.. nej.. Jag ska gå upp tidigare och plugga på morgonen i stället, det är mycket skönare :) 

ÅÅå jag måste lära mig att man inte ska ha djur i sängen. I förrgår attackerade en hel grupp med sandloppor mig så jag har fått byta pyamas och sänglakan men det hjälper inte. ÄCKLIGT!  Måste man tvätta allt ihopa? usch usch .

okej nu ska jag lyssna på ljudskiva innan jag ska sova. God natt :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Axel

Tro det eller ej men jag har för mig jag har ridit islandshäst barbacka om jag inte minns fel.. Det är annorlunda! Härliga hundbilder:)

2013-04-08 @ 22:56:45

Postat av: L

Haha ja det är annorlunda att rida islandshäst men kul :)
Älskar att ta kort på Mira när hennes kinder flyger åt alla håll haha :)

2013-04-09 @ 12:27:18


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0