Mot Ullared!



I dag kör vi på en spontantripp till Ullared för att shoppa loss, NOT. Här ska man minnsan snåla med sina pengar (ovanligt) Det ska bli så skönt när vi har varit i Göteborg och jag kan sluta spara pengar. Fast då ska jag väll börja spara till Falserbo i stället haha. Altid är det något ;) Men någonting jag vill köpa är sminkpenslar för just nu har jg bara en av varje sort och det räcker inte riktigt till. Sedan har jag så klart planer på att köpa annat också men det får ni se på kort sen. 
Anledningen till att vi egentligen ska åka är för att vi ska handla lite billig skit till pappas 50 årskalas som är om ca tre veckor. Först hade vi inte tänkt åka dit men sen tyckte vi att det kunde va kul endå ;) Så... vi får väl se omo jag hittar något roligt. I morse hade vi högt tempo (det är ifs morgon nu också) och var klara redan vid 9. Då hade jag ätit frukost, gjort hela stallet och duchat, utan att stressa ;) Nu väntar jag bara på att de andra ska bli klara sen kan vi nog åka.
Förreste, är det redan torsdag i dag? Det känns som att jag nyss tänkte att lovet inte enns har gått halva? Jösses jag säger då det.. .jag hänger inte med i dagens tempo, allting går så snabbt hela tiden. Fast det är bra .... jag längtar så sjukt mycket efter Göteborg nu ;) 

Önska mig lycka till i Gekås nu :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0