Random bilder




I dag hade jag lite tråkigt så jag gick runt och fotade i huset på olika prylar. Jag skulle villja kunna  fota småpryllar eller som ex böcker och filmer utan att bilden ser tillgjord ut. Det ska se ut som att jag har gått förbi och tagit ett snyggt kort fast jag egentligen har tagit 50 kort i olika vinklar och bytt 10 olika bakrunder  haha  Jag gillar inte att fota framför vit bakrund. Det blir så opersonligt och bilden blir stel och tråkig tycker jag men jag vet inte hur jag ska få en bra bakrund^^ 
Haha förresten så var det väldigt kul att fota ögonskuggorna i olika vinklar hit och dit. Jag såg att jag hade fotat över 80 kort på bara den! Endå blev ju inte dom bästa bilderna något speciellt haha ^^ I bland är det kul att bara gå runt och fota och bara testa sig fram =)

Hur som helst, i dag har jag inte gjort så mycket. När jag gjorde det vanliga i stallet kände jag mig väldigt orklös och hade ingen energi alls. Det är så typiskt att när jag väl har börjat träna blir jag förkylld och orkar inte träna. Det var flera årsedan som jag var förkylld senast! Okej, jag antar att det var min tur nu^^ Det är bara det att jag är rädd för att inte ta upp trämingen igen nu när jag inte har trännat på några veckor och blivit lat-igen. Jag mådde så himla bra av att träna så jag hoppas att jag inte kommer att bli allt för slö ^^  

Okej nu ska jag gå. Jag kommer förmodligen att blogga i morgon också för jag fotade Verona och Mira i dag. Elin fotade några bilder på verona och tro sjutton att hon fotar de bästa bilderna. Haha känns ju kul, vem av oss har talang egentligen, jag som har fotat i 4(?) år eller Elin som knappt har fotat någonting alls ;) (ni ska få se i morgon )

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0