Soliga onsdag

Idag är det lika soligt som igår. Dock kanske lite varmare. När jag gick ut i nattlinne och jacka för att ta ut hästarna så frös jag inte ens om benen. Solen var uppe och värmde och det blåste inte. Gött! :)
 
Idag ska jag in och övningsköra igen. Igår fick jag 3 kärringstop...suck. Idag ska jag inte få ett enda! ;) Vi ska öva på att starta i uppförsbackar idag. Så det ska väl bli intresant att se hur det kommer gå. Efter det så måste jag gå på stan tills mamma kommer och hämtar mig. Mitt busskort funkar nämligen inte. Så jag får väl gå någon timma på stan själv. Jag ska då passa på att kolla lite på kläder. Inte för att det är dom roligaste affärerna men endå. Sedan så ska jag även köpa en present till en kompis. :) Sen när mamma kommit in till stan så ska vi in till banken och fixa lite. Efter det ska jag hem och mocka. Gör inte det nu på förmiddagen utan sprar det till i eftermiddag. Kanske inte det smartaste men orkar inte just nu.^^
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

gillar bilderna och jag gillar att du bloggar hihi^^

2013-04-03 @ 17:22:02

Postat av: R

L: Tack och tack.^^

2013-04-03 @ 19:37:50


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0