Söndag


OBOY är det redan söndag? Haha vill inte! 
I dag har jag mest tagit det lugnt och gjort de vanliga sysslorna, ridit två hästar, mockat skit och varit på kalas. Nu sitter jag i sängen och snorar. Hatar förkylning. Den bara förstör hela tiden och är inte alls roligt. Man tappar lixom energi och ork till att göra någonting. (inte för att jag behöver förklara det för er....) 
I Morgon börjar praktiken igen och det känns helt ok. Det är Tisdag som jag fasar för haha ååå... .

Nu ska jag gå en promenad. Ses i morgon kankse, då ska jag rida islandshäst för första gången. Det ska bli kul :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Fina solglasögon! :) Jag förstår dig, hade inte heller velat ha den aktiviteten^^ ska skänka dig en stärkande tanke. ;):)

2013-04-07 @ 20:53:11

Postat av: L

Det är ju dom solglasögonen som vi köpte samtidigt :)
Haaha tack ;)

2013-04-08 @ 11:52:40


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0