Svenska provet gick åt H*vete!

 

Kan ni gissa vart jag har tagit det här kortet? Rätt svar är från mitt rumm. Taket läcker som sjutton när det regnar. Pappa var uppe på taket i dag och såg två trasiga plattor. Bra att hitta problemet men det hjälper dock inte att mitt tak har möglat sönder:/ Det började tidigt i vintras men då var det inte så mycket att göra åt. 

Okej, till rubriken, jag trodde aldrig att dte skulle gå så dåligt på Sv provet! Jag tycker att hon hade kunnat gå igenom lite mer vad vi skulle kunna och faktist ha gått igenom kappitlen mer och jag hade kanske kunnat plugga mer hehe. Dock kunde jag det galant som jag hade pluggat och som jag hade fattat för att vi skulle kunna. Jag som hade sagt till mig själv att jag skulle plugga järnet inför det här provet- FAIL haha^^

Förresten, jag har fått sommarjobb! Först tänkte jag SKIT. Men efter att ha funderat en dag känner jag YES! Det är ta mig tusan värt det för pengarna man får! haha... jag fattar värkligen inte hur det är att vara vuxen som tycker att tre veckors jobb är jobbigt^^ 

Nu ska jag nog ge mig på och fota vattendroppar som droppar. Jag blev sugen på att göra det när jag redigerade den här bilden :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0