Tiden bara spriner iväg

Ja herregud. Det var inte längesedan vi satt och skrev "vill inte ha praktik så lång tid bla bla bla" och nu är det bara från och med imorgon, 3 dagar kvar! Tiden riktigt springer iväg. Efter det så är det bara 5 veckor kvar i skolan, shit det gjorde en glad! ^^
 
Jag var såå trött idag efter min rast att jag trodde jag skulle somna när jag satt och läste för barnen. Den enda gången som jag vill göra nått mer upp piggande och dom vill sitta och läsa så är jag så trött att jag nästan inte kan läsa.^^ 
 Btw, om ni inte sett den än så gå och se på teaser trailern på Catching Fire! Kan inte den komma ut på bio nu istället, kan inte vänta!! ^^
 
Sitter just nu och planerar inför min aktivitet imorgon. Jag har 5 lekar på lager nu. Känns bättre nu när jag har någonting att göra.^^ Har inte kunnat komma på en enda lek själv, har googlat och frågat andra.^^ Det är svårare än det låter att komma på lekar till 2-3 åringar kan jag säga.^^
 
Lite update på låtlistan:
 
1: The Prodigy - Invaders must die
2: 3OH!3 - Streets of gold
3: 3OH!3 - Love 2012
4: Bridgit Mendler - Quicksand
5: Eminem - Not afraid
6: Eminem - Till' I collapse
7: justin timberlake - mirrors
8: Måns Zelmerlöw - Broken parts
 
Enjoy! :)
 
Årets första tussilago här hemma! Nu är det vår! :D
 
Bye bye///R<3
 
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0