Vårväder


Lasse och Otto busar bara men det ser snarare ut som att dom bråkar haha.

Ååå låt mig bli frisk från förkylningen snart jag blir så lat och eländig haha... I dag har jag inte haft någon energi. När jag red i dag orkade jag knappt hålla i tyglarna. Inte för att jag kände mig sjuk utan för att jag inte hade någon energi. Sedan äter jag godis också, i mängder. Jag måste nog sätta godisförbud på mig själv när allt påskgodis är slut. Och deffenetivt börja träna igen när förkylningen är över, har inte gjort det sedan i Torsdags och det var ganska slappt haha^^

I morgon kanske vi ska åka till Ullared. Jag både vill och inte vill åka. Slösa pengar? nej! Utflyckt? ja! Alltså det känns som att jag alltid sparar pengar till någonting och det gör mig till en sån snåljåp. Varför kan inte jag vara drivig nog till att tjänna pengar? -_-' 

Okej kl är halv tio och jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska se sagan om de två tornen... De filmerna är ruskigt bra förresten. Ok, en del saker ser ganska fake ut men om man bortser från det tycker jag att alla borde se dom filmerna....

Hörs kanske i morgon :D

/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0