00:47- Kan inte sova fast jag har inte försökt.



God natt på er! Haha håll med om att det låter konstigt att säga God natt som en hälsningsfras i stället för en "slutfras"? Men skit samma, det får gå ;)

Det är helt obeskrivligt vad sommaren har gått snabbt, om 3 (!!!!!!) dagar börjar jag 3:an, alltså va?!?!?! Samma dag börjar jag även på körskolan, första steget till körkortet?!? Fattar ni vad tiden går?  Hur som helst, det ska bli lite kul att börja skolan igen. Träffa alla klasskompisar och vara social med sina vänner^^ 
Nu ska jag försöka sova, eller nått. Jag känner inte för att sova men jag vet inte riktigt vad jag annars kan hitta på ;):)

Byebey 

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Fin fina bilder!! :D

2013-08-18 @ 18:16:05


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0