08-11, jobbat, frivilligt

Först, lite bilder från mitt rum. Mest för att visa de sakerna jag köpte igår (d.v.s massa böcker) och de sakerna jag fick av mormor :)
Den här fick jag av mormor, tyckte att den passade fint där. Stoppade in ett vitt ljus som jag tände, gick ifrån och glömde av... ops :S  Om ni undrar vad det är för bruna prickar så är det vatten från takläckan som jag har på mitt rum..
En jätte stor snäcka som endå skulle slängas. La alla mina örhängen där i men vet inte om det går att ha örhängen så eller om man måste lägga dom där det är "torrt"?
Alla mina böcker som jag köte + några av dom jag hade innan. De böckerna på översta raden var dom jag köpte:) Det passade in bra att ha massa böcker där ;)
 
Och ja... hehe, eldar ju så klart inte ljuset när den står på böckerna men ställde det där mest för att hyllan skulle fyllas ut och jag tyckte att det passade bra där ^^
Sedan fick jag även en söt glasskål. Vet inte riktigt vad jag ska ha den till men så länge får det ligga lite armband i tills jag hittar något annat :)


Hello! Dagen började med att jag vaknade kl 6, åkte med mamma till jobbet och hjälpte till lite till kl 10 då mamma också slutade. 
Har varit trött hela dagen bara för att jag har gått upp tidigt varenda dag men efter lite godis är jag pigg igen ^^ I eftermiddags var jag, elin och mamma och tittade på en häst till mig... finns inte så mycket att säga, inget för mig helt enkelt. Men hon var jätte söt, ett litet fuxsto med en stor "blixt" i pannan :)

Haha innan när vi hade tränat lite så plockade jag och kusinen lite grönsaker i landet, gick till jordgubabrna och såg "dill" mitt i alla jordgubbar. Tog lite och stopade i munnet. Tyckte att det var konstigt att det inte smakade så mycket tills jag tog mig en närmare titt och insåg att det var ogräs...LOL

Nepp  nu ska jag återgå till tv:n :)

/ L i n a
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: R

Det var ju jätte fina saker alltihop. Vet inte om det finns någon regel eller sådant för hur man bör förvara örhängen dock. Kreativt var det ;) Plus, hahah...smakade inte ogräs bra?? ^^ xD

2013-08-11 @ 21:11:42

Postat av: L

Hahaha testa så får du se! XD

2013-08-12 @ 20:28:42


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0