1 Augusti


Bildarkiv från 2010 (guuud vad snygg han var på de här bilderna ;) )

Haha att våran TV ALLTID ska gå sönder då. Dock har själva boxern gått sönder den här gången och inte tv:n men endå, det går ju inte att titta utan en fungerande boxer.... kjhkljjhfk.!! Ta't lugnt Lina, du överlever utan. MEN ENDÅ. Jag är mest irriterad över att den är sönder och inte för att jag inte kan kolla på tv^^ 
Jag har fortfarande inte fått tillbaks min dator men det gör inget, bara dem blir av med viruset ;) Fast nu när jag kollade på youtube så har jag 25!! ottitade klipp, OMG! Visserligen så är 7 utav dom från Pewdiepie (om ni inte vet vem det är så är det sveriges största youtuber) och jag brukar inte kolla så många utav hanns klipp eftersom att det oftst handlar om dataspel. 

Hur som...........................I morgon har jag gjort mina två av tre veckor på äldreboendet. Det har värkligen gått skit snabbt de här två veckorna, speciellt den här veckan. Och tänk, om två veckor börjar vi skolan igen.. omgomgomg. Tur att det finns en del att se framemot som ex, körkort, biopremiärer. KUL! 
Äsch, jag bara babblar, nu ska jag gå och lägga mig för att läsa slut min bok. Byebye :)


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0