2013-08-10

Hejsan på er! Får be om ursäkt för en blogglös vecka, från min sida. Idag så har jag inte gjort så jätte mycket. Jag har läst lite teori och tagit lite kort. Det blev ju ett sådant väldigt fint väder efter regnskuren nu ikväll. Dock kunde jag inte gå ner till sjön och ta kort för det var några som var ute och fiskade och dom hade båten nästan precis jämte bryggan. :/
 
Tidigare i veckan så ringde grannen och sa att stacketet mellan våra hästar och en annan grannes hästar var nere och att han inte kunde se en utav våra. Så vi hoppade snabbt in i bilen och åkte dit. Fick lite panik, deras häst är väldigt stor och han och Master går inte så bra ihop. När vi kom dit så stod Monne tillsammans med dom andra två hästarna medans man kunde se Master gå längts upp i deras hage. Han är alltid den som blir utanför och den som alla ska ge sig på. Medans Monne är den som nästan alltid är den som bestämmer och är ganska så högt upp i rang. Som tur var så var varken Monne eller Master skadade. Det tog ett tag att få över dom andra hästarna till rätt sida då dom inte hade grimmor på sig. Men vi lyckades lura med dom över med hjälp utav Monne. Efter det så var det bara till att lappa ihop stacketet och se till så att det fanns ström i det. Vilket verkligen behövs.
 
Igår var vi och besökte Läckö slott. Det var så vackert! Sjön runt omkring och vacker trädgård. Man kan då inte få nog utav att åka och besöka slott. Alla är så vackra. Plus att man får gå där massa folk och kungligheter genom tiderna har gått. Lite coolt faktiskt, tog på typ allt därinne.^^ Det fanns många vackra stolar, målningar och vackra vapen. Allt skulle vara så vackert förr till och med jaktvapnen! Ett plus var att om man var under 26 år så gick man in gratis. ;) Efter det så åkte vi och åt på spikens. Väldigt gott var det, det fanns massa olika sorters laxar och sill. Mumma! :)
 
Ikväll blir det till att se på dom sista avsnitten som finns uppe utav PLL säsong 4. Bästa serien ever! ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

okej jag känner mig lite efter som inte enns har sett s3 menmen jag får skylla mig själv :)

2013-08-10 @ 23:03:50

Postat av: R

L: Hehe ja lite kanske, men jag förstår att du inte vill kolla med dålig textning. ;)

2013-08-10 @ 23:12:52


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0