"Black sheep" upplevelse



Alltså det är nog första gången jag tycker att ett får är obehagligt/läskigt. Jag skulle gå till sjön och för att gå dit var jag tvungen att ta mig förbi en flock får. De sprang inte i väg när jag kom så jag passade på och fotade. Sedan kommer ett svart får med världens-stirrigaste och läskigaste ögon som bara står och glor på mig. Den kommer närmare och närmare, tillslut är den frame och nosar på kameran. Jag får nästan panik och vill springa iväg men ville inte att den skulle spinga efter(dock tror jag att den hade blivit rädd och sprungit åt andra hållet men så tänkte jag inte då) Jag börjar genast tänka på fåren i "black sheep" en film som handlar om får som fått ett elakt virus som gör dom till köttätare. SÅ läskig var fåret, fast den gjorde ingenting, den bara gick iväg efter en liten stund, phu...


I dag var förresten min sista jobbar dag, yeeey :) Fas de här tre veckorna har gått otroligt snabbt, och på ett vis är det lite tråkigt att sluta jobba, vad ska jag nu hitta på på dagarna? Det är nog fördelen med att jobba i slutet av sommaren, man har inget helt sommarlov som väntar utan i stället är det skolan. Ingenting man längtar efter med andra ord. Jaja, ledig en vecka sedan börjar skolan, tagga!!!! (not)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0