Glass i stora .... rån


HEJ! 
Startade dagen med en goooood frukost som bestod av micro bröd som är btw det godaste brödet typ. Ni måste testa! Egentliken är det ett bröd för LCHF fast i stället för mandelmjöl så tar jag grovmjöl eller vanligt mjöl. Gör så här: Ta nästan 1dl mjöl 1 ägg, en klick smör, en liten klick mjölk och lita salt i en sopptallrik, blanda runt och in i micron i ca 2min. Man får testa sig fram lite men det är super gott ^^ Jag brukar ta i ost också och lite mindre mjöl men som sagt prova er fram. 

I dag har jag ätit kul glass. Kommer inte ihåg senst jag gjorde det och det var super gott:) Sedan gick vi runt en stund och kollade på alla fina fiskar innan vi åkte hem. Nu har jag precis ätit lunch och ska snart dricka kaffe (ifall ni vill veta ^^) Sen ska jag ut och mocka, hämta hem hästarna, träna, rida och följa med Elin på hoppträning. 

Det var min dag det byebye.

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0