Inte ett dugg peppad men glad endå ;)

 

Har precis ätit frukost och tar det lite lugnt framför datorn nu innan jag måste gå till bussen strax före 8. Det är bara tråkiga lektioner i dag och efter gårdagens lektioner som visade upplägg över det kommande skolåret känner jag Nej Nej Nej, jag ORKAR INTE! Jag borde inte dömma efter första lektion men jag är INTE nöjd med våra nya lärare, inte en enda. Det gör mig så arg att vi inte fick ha våran förra lärare i NO, allt hade känts så mycket bättre då... Men hur som helst, det är inte dags att deppa ihop än efter första, riktiga skoldagen. Vi har ju trots allt haft ett riktigt slappt år i 2:an så det är väll på tiden att hjärnan börjar arbeta lite? ;) 

Förutom de dåliga lärarna, så har jag "träningsvärk" i hela överkroppen haha. Det är inte lika farligt i dag som det var igår men det känns värkligen som att jag har tränat hela överkroppen och struntat i benen. Anledningen till att jag har "träningsvärk" är för att jag ramlade av en häst i Söndags haha! Jag kommer inte ihåg senast jag ramlade av och speciellt inte när jag fick ont av det. Det var faktiskt inte så läskigt som jag altid har befarat att det är (så länge man inte skadar sig) Jag tror nästan att man behöver ramla av lite då och då, för att påminna sig själv om säkerheten och att det trots allt är flycktdjur man handskas med. Det blir lätt att man glömmer det när man alltid struttar runt på trygga Trollan och lilla Phylos^^ 

Okej, dags att gå! Kommer hem vid halv sju i kväll, ska ha körkortsteori!!! Det är jag därimot taggad för :D (säger jag nu när jag inte har börjat plugga än) Och jag längtar SÅHÄÄÄÄÄÄÄR mycket  *sträcker på armarna så mycket jag kan*  efter Torsdag och det är dags för BIO- This Is Us! :D :D 

Ha en bra skoldag, bye bey :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0