Lätt distraherad

Ja det kan man ju säga att jag är. Skulle gå upp och kolla på vilka kläder jag ska ha på mig imorgon (då jag inte vill så i panik på morgonen och göra det) men det blev till att ta kort på olika saker på mitt skrivbord...eller, mer sminkbord, jag skriver eller pluggar inte där.^^
 
Föresten så rekommenderar jag en film jag såg igår. "Gretel and Hansel - witch hunters" Så bra. Gillar sådana här filmer, vet inte vad man ska kalla dom, kick ass filmer? Aja, skit bra är den i alla fall. Ska nog se den någon gång till innan vi lämnar tillbaka den. ;)
 
Ska nog kolla på några youtubeklipp nu och sedan PLL. God natt. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0