Loppis




Haha yes nu har jag varit på loppis och shoppat loss ;) Jag stälde klockan på 8 så att jag skulle vara där innan dom öppnade kl 9. Jag och mormor gick ner dit för att kolla om det fanns något skoj och det jag hittade var massa böcker av det märke som både jag, elin,mamma och mormor brukar läsa, nämligen harleguin! De kostade 1kr styck så vi köpte 30 st haha! Nöjda och glada gick vi hem till mormor, drack kaffe och kollade igenom lite gammla saker som låg och dammade i en byrå. Vi hittade en peng från 1875! Alltså coolt, över 100 år gammal endå! Kom hem vid 12, packade upp alla böcker och gick ut och red. Haha Phylso är så rolig, skrattade åt honom när vi galopperade för att han är så söt ;) Jag red Trollan här om dagen och hon känns inte helt 100. Vet inte vad jag ska göra med henne, tanten.. I morgon ska jag TYDLIGEN åka och kolla på en häst. Vill inte ha en ny häst och deffenetivt inte åka och kolla på någon. Men man får se det som träning eller nått.

/ L i n a
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0