One Direction - This is us

I går var vi och kollade på One Directions film "This is us" och herregud så bra den var!! Perfekt att ha 3D, det gjorde det ännu bättre. Älskade filmen. Finns det nått mer att säga än att den var bäst? ;)
 
Idag så hade vi en jätte "jobbig" dag i skolan. Vi hade naturkunskap i ungefär...30 minuter, sedan var vi tvungna att gå för vi skulle beställa och designa våra studentmössor. Dom blev snygga kan jag ju bara säga. ;) När det var klart så gick vi till klassrummet till nästa lektion, då var det bara för oss att säga till våran lärare vad vi hade tänkt göra för gymnasiearbete och sedan gå. Jag och Lina gick och fixade lite ärenden till banken och sedan ner och köpte 1D.s parfym! Den kom ut en vecka tidigt och den luktar JÄTTE gott!! Jag kommer definitivt köpa den sen igen när jag gjort slut den jag har nu. ;) Plus att flaskan är såååå söt och det låg en lapp från killarna i den. :)♥
 
Imorgon blir det till att plugga teori och städa mitt rum, vilket verkligen behövs. Jag måste få fint på mitt sminkbord så att det ser fint ut för parfymen. ^^
Bye bye///R<3
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0