"Our Moment " ♥



Världens sötaste flaska, världens goaste lukt, framställd av världens bästa band. Låt mig presentera, One Directions parfym= Our Moment! :D

Eftersom att jag har en parfym av Justin Bieber kunde jag så klart inte låta bli att jämnföra de båda parfymerna. Men om jag skulle jämnföra hade jag förmodligen varit opartisk och  valt 1D oavsett så Elin fick göra ett blind test. Jag sprayade justins parfym på en hand och 1Ds på den andra (utan att elin visste vilken som var vilken så klart ;) ) Hon fick börja med att lukta på varje hand sedan vänta en stund och sedan lukta igen. Efter lite tvekan valde hon...... Our Moment;) Jag håller med om att parfymerna luktar VÄLDIGT lika men om jag ska beskriva någon skillnad så luktar JB sötare, 1D är mer fyllig i lukten (hahah svårt att beskriva) så självklart väljer jag 1D ;) 
Nog om parfym lukter hahah....

Nu ska jag gå in på en hemsida och ändra lite av min studentmössa. Vi fick nämligen beställa dom i dag och nu i efterhand vill jag göra några ändringar innan jag är helt 100 nöjd. Mycket viktigt att allt ska vara perfekt :)

Ha en bra helg :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0