Oväntad ledig dag



I Morse precis när jag skulle åka till bussen får jag ett meddelande på facebook från våran lärare. Hennes familj har fått magsjuka och eftersom att vi bara skulle ha haft hennes lektioner så blev vi lediga i dag! Det är så klart inte kul med magsjuka men ledighet, ja tack! hehe.. efter en dag i skolan.. I morgon är vi också lediga så först på fredag bli det skola. Skön första vecka haha. 
I dag har jag spenderat halva dagen hos mina kusiner. Sprang dit för att få lite motion men jag fattar inte vad det är med mig. Det går inte alls bra, allt är bara tungt och tråkigt.. hoppas att det bara är en svacka som jag har. Hur som helst, annars har jag tränat med phylos i dag :D Det gick bra och jag är nöjd men man blir värkligen påmind hur mycket man har kvar att lära sig när man tränar för någon. Framför allt när man sen ser alla fula kort som Elin tog. Satt som en hösäck på de flesta bilderna hahaha så fult.

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0