samma sak varje gång...

Ja man borde ju vara van att komma tillbaka till skolan efter ett långt sommarlov, man har ju allt gjort det i alla fall 10 gånger redan. Men det blir då aldrig lättare. Har smått ångest, dock mest över körkortet, lektioner och att hinna.
Jag vaknade runt 5 i morse och kunde inte somna om. Jag låg och vred och vände på mig, tänkte på min lektion jag har på tisdag kl 17. Jag vet inte skolans nya schema än så jag vet inte när jag slutar och om jag hinner hem och ja, allt sådant. Även om lektionen jag har samma tid på torsdag, efter uppskrivningen. Dock sa mamma nu att hon skulle sluta tidigare för att skjutsa. Plus att Elin och Lina börjar med teorilektioner på tisdag och ska också vara inne i stan runt den tiden jag ska. Jag vill så gärna ha mitt körkort nu alltså.^^
Jag saknade även mamma där jag låg och tänkte, hon ska börja jobba imorgon och ja, jag vill bara att hon ska vara hemma.^^ Okej, jag är verkligen ett mammas barn, eller vad man nu säger.^^
 
Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Vaknade vid nio, duschade, åt frukost, kollade datorn och sedan så satte jag på PLL säsong ett, som jag köpte på Ullared och har kollat igenom hela första skivan och bara ätit godis och onyttigheter. Det är en sak som ska bli skönt med skolan dock, att man inte äter godis och sådant på vardagara. Det har blivit alldeles för mycket godis detta sommarlov...vääldigt mycket. Så det ska bli skönt att få rutin på.^^
 
Sedan så har även jag och Lina "One direction - This is us" filmen att se fram emot!!! Som jag vill se den alltså! :D
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0