Slapp första vecka

Ja den här skolveckan har då inte varit så lång. Vi började i tisdags och i onsdags så blev våran lärare sjuk så hon var borta onsdag - torsdag så vi var lediga. :) Började på fredagen med naturkunskap, vi hämtade våra böcker och plastade in dom och ja det var väl allt. Sedan två lektioner med BF ämnen, inte så jobbigt, satt mest och lyssnade. Slutade sedan 11:25. :) Dom fredagarna gillar man. ;)
I fredags så fick jag även skjuts hem, mamma och pappa var nämligen i stan. Mötte upp dom och sedan så gick vi och fikade och hyrde film. :)
 
I går så var vi hos mormor på eftermiddagen och firade henne. På kvällen så skulle mamma och pappa bort till en granne på middag så jag och min lillasyster blev ensamma hemma. Vi lagade tacosgratäng och kollade på filmen "The host" den rekommenderar jag er starkt att se, den var jätte bra! :D
 
Idag ska jag och mamma storstäda stallet. Få undan lite saker och slänga allt gammalt hö och spån. Så att det blir riktigt fint där inne. :)
Bye bye///R<3
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0