Solros från ett närmare perspektiv (eller ja, what ever...)



Hej, läget? Själv är det bara bra förutom att jag är väldigt lat idag-ogillas. Jag skyller på vädret faktiskt, något måste man ju få skylla på ;)
I går var vi på grillfest hos grannkärringa (som vi kallar varandra) MUMS, godaste maten på länge alltså! Oxfilé och massa goda tillbehör. Fick även komma och äta upp resterna som blivit över och det tackade man ju inte nej till... som vanligt har jag ingen gräns på hur mycket jag äter så tillslut kändes det som att magen skulle spricka. Hatar den känslan hahaha! 
Förutom en full mage har jag varit ute på en lite joggingrunda med mormor. Haha tycker att det är coolt att mormor på snart 61 bast har börjat ut och springa utan vidare. Egentliken så tränar hon/vi inför kretsloppet i September. Mamma tjatar ju på allt och alla så vi var ju så gott som tvugna att haka på ;) Nej men det ska bli kul, vi är ett litet gäng som ska springa 5,5km. Hade mamma fått bestäma så hade hon anmält oss på 1mil hela bunten. Men någon måtta  får det vara ^^ Fast visst skulle det vara kul att springa en mil en dag...(typ om 100år)

Ska snart ta en liten promenad sedan blir det grillning =) Jag har sagt det för men jag säger det igen, det suger att varken ha dator(med ljud) eller tv haha ;) :)

Btw måste bara berätta att jag såg en film igår BEL AMI från 2012. Robert Pattinson var med så jag tänkte men oj då måste den vara bra;) För det första, den sög, för det andra, jag fattade inte vad den handlade om, för det tredje, hur i helskotta såg RP ut egentligen?! Det kanske var meningen men han såg helt försupen och... ovårdad ut. Slutat träna hade han gjort också... stor besvikelse, även om det kankse var hanns roll i filmen att se ut som en alcholist, men endå. Så nej, den filmen rekomenderar jag inte.Bara så att ni vet. Punkt. 

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0