Ullared - Gekås

I måndags så var jag, mamma och min lillasyster på Gekås och handlade lite. Det blev inte så där jätte mycket, men jag tänkte visa er två tröjor och dom jeansen jag köpte. :) Byxorna är väldigt stretchiga så jag hoppas att dom håller formen, vore väldigt tråkigt om dom blev större. Den blå tröjan har jag sett på deras blogg, ville dock ha den i rosa med den fanns endast i blå, så det fick bli det istället. :)
Köpte lite mer småsaker också dom kommer upp på bloggen senare idag. :)
 
Denna veckan som gått så har jag varit på Gekås, jag har även gjort sista obligatoriska körlektionen. Nu har jag bara tre vanliga kvar sedan så blir det uppskrivning och uppkörning. Spännande!! :D

Sedan så har vi även fått lämna in Didde en natt hos veterinären. Innan mamma ens hade ringt dom så kunde jag inte hålla mig för att gråta. Vet inte varför man jag blev bara så orolig för att det skulle vara nått med min lilla älskling. Men han är hemma nu och mår bra, han ska på återbesök om en måndag ungefär. :)
 
Igår såg jag och mamma på filmen "Små citroner gula" och den var väldigt bra och väldigt gullig, så den rekommenderar jag er att se. :)
 
Nu ska jag in till stan med mamma. Ni får ha det så bra. :)
 
Bye bye///R<3
 

Kommentarer

Postat av: L

Varför har du inte sagt att Didde har varit dålig? Hoppas att han mår bra nu iaf <3

2013-08-15 @ 14:43:14

Postat av: R

L: Trodde inte att det var nått först, han brukar vara sådan ibland, inte äter eller så, men det var lite annorlunda denna gången, ska vara bättre på att uppdatera lite mer :)

2013-08-15 @ 17:39:01


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0