1 advent

Idag är det äntligen 1 advent! Ikväll blir det adventsfika med pepparkakor och glögg! Julstjärnorna och julgardinerna är uppe. Julkänslan är på topp! :D
 
Idag har jag spenderat min dag med att riva tapet. Det gick snabbare och lättare än vad jag trodde. Är nu klar med allt förutom spackel, har två små hål i väggen som ska jämnas ut. Jag hoppas att jag har nya tapeter uppe redan nästa helg, men ska inte hoppas på för mycket.^^
 
Det ända jag har lyssnat på sedan i måndags har varit One Directions nya album "Midnight Memories" såå bra är den! Det är lite annorlunda från deras andra album, så om ni inte har lyssnat ännu så gör det!! ;D
 
Nu ska jag återgå till att fixa i mitt rum, det är ganska så stökigt nu efter all rivning. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0