3 saker som jag....

Jag har en vit hylla i mitt rum som är väldigt lång. Den är svår att fylla med saker så just nu har jag försökt fylla upp den med böcker, ljus och plantor. Själv tycker jag att det är ganska fint och det känns hemtrevligt men undrar endå om ni har något förslag som kan vara fint att ställa på hyllan? skulle vilja flytta ner böckerna ett snäpp men då blir ju den översta hyllan väldigt tom.. Big problems over here! ;)

Har ingenting att skriva så jag tänkte att jag gör en lista, 3 saker som....

Jag saknar..
Mina djur som har fått somna in det här året, Polka, Trollan, Biffen och Nesse..
Sommarljuset. Hatar att dagarna mörknar så snabbt på vintertid
Den slöa skoltiden i 2:an ^^

Jag längtar efter av det året som är kvar..
JULAFTON!!! ( därmed allt som ingår på julen, mat, presenter och umgås med familj)
Julavslutningen i skolan
The Hobbit del 2! 

jag vill ha...
Massa filmer! This Is US, The hobbit del 1, massa serier som ex GOT.
PhotoShopp 4,5,6 spelar ingen roll
Nytt objektiv!
( körkort så klart^^)

Jag vill inte ha....
Skola. Just nu blir jag deppig av skolan...
Körlektioner, börjar bli trött på att behöva passa massa tider hela tiden^^
tråkigt. Hjälp mig komma på något att göra haha.

 
jag älsar julen för att...
Stämningen är så mysig. Alla ljus som är tända i mörkret, förväntingarna m.m
Julfilmerna som sänds på tv haha tycker att dom är så mysiga ^^
All julmat! 

There you go! Ses i morgon höll jag på att skriva ,men ja, kanske! (beror ju på vem som läser :) )

/ L i n a

 
 
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0