Äntligen färdigt!

Mitt rum är nu helt färdigt!! Pappa satte upp mina nya tapeter igår och det är en stor skillnad! Rummet är nu helt, allt hänger ihop och den röda tråden i rummet syns. Hittade tapeten jag ville ha för nästan 2 år sedan och nu äntligen har jag fått den. Plus att jag satte upp min ljusslinga så nu är det riktigt mysigt på mitt rum! :D
 
Den här veckan som vart har inte varit så jobbig. Var ledig torsdag och fredag, så det var skönt att få sova ut lite extra. :) Veckan som kommer blir inte heller så jobbig, sista veckan. Efter att måndag och tisdag har varit så är vi klara med alla inlämningar och redovisningar. Sedan så är det JULLOV!! Jag längtar så mycket efter julafton nu alltså!! :D
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0