Gold and white.


Älskar den snygga spegelbilden på fotografen som alltid speglar sig i julgranskulorna ;)

God jul höll jag på att skriva men det är lite för tidigt än tycker jag haha. I dag har vi här hemma julpyntat i flera timmar, tagit fram alla 100 Tomtar (minst), pyntat granen och allt annat i huset. Älskar allt julpynt, det är så mysigt och stämningsfullt. Jag och vovvarna var och högg ner en egen gran i dag när jag kommit hem från skolan. Tog en ganska liten gran som står perfekt i ett hörn bredvid min garderob. Egentligen ville jag ha kulor i olika former och färger men det fanns inte så jag valde i stället guld och vita/glittriga julgranskulor. Det blev SÅÅ mysigt! Förutom granen hjälpte mamma mig sätta upp en ljusslinga i taket (tyckte det såg så mysigt ut i rebeckas rum så jag ville också ha en). Och sedan har jag även tagit fram mina tomtar och ställt fram. Nu känns det som JUL! (saknade känslan lite eftersom att det inte finns någon snö :( )

Förresten, har ni något tips på bra album? Har ju 5 stycken men de lyssnas igenom väldigt snabbt så jag vill ha någon mer att variera med :) De album som jag har nu är:
3st album från 1D
Maroon 5- overexposed
One Republic- Nativ 

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: A

Goddagens! Tänkte titta in och se om det fanns några juliga julbilder, ni brukar vara bra på det. Härliga kulbilder! Och så man väl önska god jul också:)

Svar: Kul att du tittar förbi! TACK! Tyvärr så har bloggen och fotandet kommit i efterhand den senaste tiden. Det kanske inte är jätte roliga bilder men jag hoppas att det blir ändring på det snart :)
lina klaesson

2013-12-24 @ 09:07:14


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0