Julafton 2013!

Min julafton har varit jätte bra! :) Åkte till mormor och morfar runt två, åt middag och kollade på kalle anka. Det tråkiga var att mamma jobbade från 5 till 9 på kvällen, så hon missade paketutdelningen. Dock tror jag inte att hon hade nått emot det, vi hade ju våran egna paketutdelning sen när vi kommit hem, den är ju mysigast! ;)
 
Av mormor och morfar fick jag, en söt ängel att ha på min hylla, Body lotion & duschgel, örhängen, påslakansett och en paradisask.
 
Av min storasyster fick jag en sminkborste som är designad av en youtubers syster som är makeupartist, har länge velat ha en ordentlig borste till min Foundation! :D Jag fick också en produkt till mitt hår från lush och en glittrig ballerina som man ska hänga i granen, som i filmen nötknäpparen. ;) 
Av min lillasyster fick jag två filmer, LOL och Pitch perfect. :D
 
Av mamma och pappa fick jag, en klocka, halsband, godis, ett par super mjuka sockar (som man kan se på bilden), body mist och body lotion, pyjamas och sockar med hundar på. :)
 
Hoppas att eran julafton varit bra! :) 
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0