Kurs hela dagen

Detta fick jag + ett par pyjamsshorts av mormor och morfar :D

Hua! Har varit borta från 10-19 med Phylos på en hel dags kurs som jag och Elin fick i julklapp. Eftersom att det var så många timmar trodde jag att det skulle bli lite drygt men dagen har gått riktigt snabbt och det har varit roligt och lärorigt. Började med att instalera hästarna i sina boxar sedan gjorde vi iordning dom för markarbete (trava över bommar m.m) Är Jätte nöjd med Phylos,  han har skött sig jätte bra och var rolig att rida :) Efter det var det lunch, och teori. God mat och intressant teori. Sedan kollade jag och Elin lite på den första ridgruppen. Mamma kom med fika så vi satt och fikade en stund innan det var vår tur. Den här gången hoppade vi och även om jag suger på det så är jag nöjd. Har bara hoppat Phylos en gång tidigare för flera månader sen och före det har jag knappt hoppat på flera år.haha... 

Japp lyckad dag :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0