Mina julklappar 2013!

Nagellacket fick jag av Elin och Filmen fick jag av Rebecka förra veckan resten fick jag igår :)

Vi har som tradition att öppna alla familjens julklappar (tidigt) på morgonen i mamma och pappas säng. I år blev det extra tidigt eftersom att mamma skulle börja jobba kl 7. Passade ju bra när jag knappt sovit någonting den natten. (som vanligt när det är natten till julafton haha) 
Av syster fick jag Victoria's sicret "fragrance mist" Jag vet inte vad det är för lukt riktigt, det står "starfruit & white orchid" så lukten är svår att beskriva men den luktar JÄTTE GOTT! Av mamma och pappa fick jag en dags träning med Phylos där dressyr- och hopplektion, teori och lunch ingår. Haha spännande! 
På kvällen när vi firade med mammas syskon m. familjer, mormor och morfar fick jag:
Tomte.
Handkrämer
Väska
Tröja
Linne
Biobiljett
Almanacka

Och som vi får varje år, en tripp till Borås för att välja valfri julklapp:) 
Nu ska jag börja göra mig iordning för att fira jul hos farmor och farfar. Det blir ett mycket mindre julfirande men det är mysigt och det är kul att få klä upp sig igen ;)

Älskar värkligen julafton, det är så mysigt, förväntansfullt och gemensamt med resten utav familjen. Hoppas alla har haft en lyckad jul och fått god mat och massa julklappar ;)


En dag försent men... GOD JUL ♥


/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0