Mitt 2013

Eftersom Lina gjorde en sammanfattning av sitt 2013 så tänkte jag att jag också skulle kunna göra det. :)
 
2013 började bra, skolan var slapp och sommarlovet närmade sig. I början av februari så började jag med körkortet också. Min storasyster flyttade ut någon gång i mars, så då fick jag mitt egna rum och har nu för någon vecka sedan blivit helt klar med det. :) Så det är jag väldigt glad över! :D
Året kom även med utmaningar, jag började med körlektioner och teorilektioner. Tisdagar var dagarna man bara ville bli av med. 8-16 på förskolan och sedan direkt till teorilektioner för att sedan ta bussen hem och vara hemma runt 19 snåret. Utmaningar så som halkan och stadskörningen. Inte för att det var svårt med självaste körningen, utan mer för att det var med andra personer i bilen och jag är inte sådär jätte social och självsäker. Har nog aldrig varit så nervös inför någonting som jag var inför halkan, tårarna var väldigt nära. Vilket jag nu inte kan förstå riktigt.^^
 
Sommarlovet kom och det var nog det längsta sommarlovet vi haft på länge! Vi åkte äntligen till E&Ls sommarstuga, vilket var jätte mysigt. (Jag hoppas kunna åka till kusten igen i sommar med dom, fast själva den här gången :D) Det var även den finaste sommaren vi haft på länge, många fina soliga dagar! :)
Sedan så började vi ju även vårat sista år på gymnasiet. Känns skönt men också väldigt nervöst och lite läskigt att inte riktigt veta vad man ska göra sen. Läsa vidare direkt eller jobba en kort tid? Inget jag vill tänka på just nu i alla fall. Jag fick även mitt körkort!! Så skönt att få slippa allt som hade med körlektioner och teoripluggande att göra.
Den 27 september tog jag och Lina ett beslut jag är väldigt glad att vi gjorde. Vi bestämde oss för att gå upp tidigt och åka in och köa för biljetter till 1Ds konsert. Vi fick våra biljetter och varje gång jag tänker på att vi faktiskt ska få se dom den 13 juni så blir jag alldeles lycklig inombords! (kanske låter löjligt men så är det) ^^
 
Ja vad mer, skolan började mer på allvar och det var mer inlämningar än vi haft under hela tvåan. Vilket för en normal klass inte är många alls men för våran så var det väldigt många.^^
Om jag ska med två ord beskriva 2013 så blir det nog, väldigt bra. Inte så bra som jag hoppats kanske, men väldigt bra ändå! :) Nu får vi hoppas att 2014 blir det bäst! :D
 
 Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Okej, 2013 blev inte som du hoppats, varför inte? Fin fyrverkeri bild BTW!

2013-12-30 @ 20:51:22

Postat av: R

L: Det var ju ett bra år, men det hade ju kunnat varit bättre, hehe ja det är det, gjorde den på datorn, inte riktiga fyrverkerier.^^

2013-12-30 @ 22:54:30

Postat av: L

Okej trodde du menade ngt speciellt som inte blev av

2013-12-31 @ 12:00:00

Postat av: L

Okej trodde du menade ngt speciellt som inte blev av

2013-12-31 @ 12:00:00


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0