Sammanfattning av 2013

Jag hade tänkt skriva lite om hur jag tycker att 2013 har varit, både roliga och tråkiga händelser. Just nu kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde i början av 2013, förmodligen inget intressant haha.Jo, jag köpte en ny kamera som jag är väldigt glad över ;)
Sista Terminen i tvåan var i alla fall väldigt slö. Jag mins att mamma frågade mig och Elin på alvar om vi skolkade eftersom att vi hade så mycket lediga dagar. haha

Stundtalls har 2013 varit jobbig. Riktigt jobbig. Trollan, Polka, Biffen och Nesse, ganska många djur att förlora på 1 år.
Saknar alla så otroligt mycket. Jag tro inte riktigt att jag har förstått var alla djur är, eller VAD dom är. Ingenting som man vill tänka på.
Våra fina djur som har fått komma till himlen ♥ 

Usch, det är ju bara ledsamt att tänka på vad som har hänt 2013 men det har ju faktiskt hänt en hel del roligt OCKSÅ! Har nog aldrig känt en så stor lycka som jag gjorde 28 September. 
Varje gång jag tänker på det (och nästan tro på att det värkligen är sant) så vill jag bara skrika rakt ut. Den kännslan som jag kände den dagen, har jag nog aldrig känt. Det var i så fall väldigt länge sen. Helt otroligt vilken sprudlande lycka jag kände. Jag minns att det kändes som att bröstet skulle explodera av lycka. Visste inte vart jag skulle ta vägen. 


Skolan då?Den har värkligen gått upp och ner det här året. Den senaste tiden har jag mått dåligt i skolan vissa dagar p.g.a olika faktorer men i bland önskar jag att skolan inte är slut snart, just för att det är en sådan trygghet som det faktiskt är. Men om jag ska sammanfatta skolan med ett ord under det här året så har den varit.....bra. Det är först nu innan jullovet som jag har känt mig stressad över skolan. Sista terminen i tvån ska vi inte prata om, vissa dagar vet jag knappt vad vi gjorde där haha.

Måste nämna vår kusin också som föddes iår. En väldigt glad nyhet som nog väger upp hela 2013 till ett ganska bra år, trots allt det jobbiga :) ♥

En dålig sammanfattning och har nog missat hälften av nämnbara saker men i alla fall, det här var nog det vikigaste.

Hur har erat 2013 varit?

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0