15 Februari


Jag och Elin har nyss lärt oss hur man ska "smälta" i hop två olika nagelack. Detta var första gången jag gjorde det och jag tycker att det blev bra;) Tycker att det blev bättre än vad bilden visar fast sedan så är det ju bara att öva och bli bättre :) Dock är det svårt att göra något på mina mini-naglar. Jag har väldigt sköra naglar så om jag har längre håller naglarna på och viker sig hela tiden och det är inte jätte skönt haha^^


I dag vaknade jag vid 3-4 och mådde väldigt dåligt. Jag trodde att jag skulle spy just då men nu när jag tänker efter mådde jag nog inte så dåligt som jag kände mig just då. Förmodligen har jag ätit för mycket eller nått för jag mådde som vanligt i morses. I dag åkte vi som sagt till HÖÖKS efter ridningen och stallet. Jag hittade tyvärr ingenting där. Jo, ett par jätte fina ridbyxor men jag hade inte råd med dom just då. Sedan kan jag nog ha varit lite snål och inte ville slösa på pengar. Nackdelen är att eftersom att jag spara pengar till GHS så kommer jag förmodligen inte hitta ett skvatt på mässan^^ 
Nåja, det var en rolig utflyckt i alla fall. 
I dag har jag föresten sprungit också inget att skryta om men eftersom att jag inte har sprungit på ett tag så gick det faktist väldigt lätt:D Skönt det för jag trodde att med all den mat jag har stoppat i mig det senaste så trodde jag att det skulle gå väldigt trögt och tungt men icke :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0