Alla hjärtansdag "frukost"



Alltså jag måste bara säga, mamma är så duktig^^ Här är i alla fall en del av "frukost" bordet, det fanns massor av gott som man brukar äta till frukost. I dag efter jobbet bakade mamma 4 olika sorters bröd (allt är inte med på bild) jag fattar värkligen inte hur den människan orkar. Men bra blev det i alla fall. Jag skulle ha tagit kort på kakorna också men glömde det. De smakade som dammsugare ungeför fast de var hjärtformde, super goda om ni frågar mig. Anledningen till varför vi har frukost på kvällen är för att vi hade det för några årsedan när 14:e var på en lördag, sedan dess har vi haft det varje år fast det har blivit på kvällen.. Usch nu är jag propp mätt och trött. Fattar inte att jag måste vräka i mig så fort jag ser mat eftersom att jag vet att jag kommer må så dåligt efteråt haha, man lär sig aldrig tydligen^^ 

Mycket mer har jag inte gjort i dag, jag hann med allt det jag sa att jag skulle göra. I morgon blir det HÖÖKS för att kolla in vår sakerna och se om det finns något fint (hoppas inte, vill inte göra av med pengar) Senast jag var på my one så fanns det ett så sjukt fint träns som jag har letat efter väldigt länge (vintrött nästan) rea priset låg på under 200kr och jag hade värkligen ångest. Jag ville ha det så himla mycket men samtidigt ville jag inte slösa pengar (sparar) så när jag upptäckte att storleken var fel blev jag så himla lättad eftersom att jag endå inte kunde köpa det hahah^^

Sist måste jag bara säga hur glad jag är över att R visade mig "youtube världen" där kan man premunera på olika youtubers som "bloggar" om olika saker. R visade mig villka hon följde och de är så himla roliga att kolla på så det har jag gjort på kvällarna nu i 3 dagar. TACKAR! Det är till och med roligare än att kolla bloggar. Alla bloggar som jag följer har börjat tröttna på att blogga. Det märks att de inte är lika engagerade längre vilket syns tydligt i deras texter. Det blir så klart inte alls lika engagerade och välgjorda inlägg villket är väldigt tråkigt:( Vissa har jag följt hur länge som helst och så plötsligt försvinner de och bara klagar på att att de inte har bloggat. Förstår ni mig?

Rörig text som vanligt haha. 

Ha en fortsatt trevlig kväll ;) 

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Vist är det roligt? Jag älskart'!

2013-02-15 @ 11:10:11

Postat av: L

haha ja det tackar jag för! :D

2013-02-15 @ 22:50:50


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0